هفت ماه
لحظه لحظه هاتون شکلاتی

این چند روز به شدت استرس کنکور دارم چیه مگه بهم نمیاد استرس داشته باشم عایا؟

خیر سرمون هفتم تیر کنکور داریم

 

شنبه که رفته بودم پیش مشاورم برنامه ی عید رو بنویسیم:

مشاورم : خب عزیزم تا الان چی رو بستی؟

من : یهنی چیع؟

مشاورم : ببین یعنی مثلا ادبیات دومو بستی؟

من : آره بستیم

مشاورم : دیگه چیا رو بستی؟

من : اممممم کلا ما پایه (دوم و سوم) رو بستیم از پارسال. العان دیگه فک کنم وختش باشه بازشون کنیم. نع؟

مشاورم : منظورم از بستن این بود که خوندی همشو، تموم شده...

من : آها پع من هیجیو نبسته ام

مشاورم : اوکی پس بیا بنویسیم برنامه ی عیدتو. صبحا با چی شروع میکنی؟

من : با یاد و نام خدا

مشاورم : خب بعدش با چی شروع میکنی؟

من : با یاد ائمه ی اطهار

مشاورم : بــــــعــــــدش؟؟؟؟؟؟

من : بد نیس یع یادی هم بکنیم از شهدای هشت سال دفاع مقدس

مشاورم : وقت نداریم.

من : خـــب همکارم از اتاق فرمان اشارع میکنن که وقت نداریم

مشاورم :

من :

 

 

آغا خو نزدیک عیده. ما اصن تو فاز خنده و شوخی

اتفاقا آقای شکلات هم یکی دو روز پیش بهم گفت چرا همش میخندی؟

+ در این واپسین روزهای سال دوستی ما هم هفت ماهه شد

چقدر خاطره ناک شدیم این مدت  ( خاطره ناک شدیم : خاطرات زیادی را با یکدیگر رقم زده ایم )

بهترین روزهای عمرم همین چند ماه بود. ایشالا که سال نود و دو حتی از امسالم بهتر باشه. نه فقط واسه من، واسه هـــــمـــــــه اگه من پزشکی هم قبول بشم که دیگه عالی میشع

دعا بنمایید واسه همه ی کنکوریا که خوووودایی از این قشر زحمتکش تر موجود نیس در دنیاع

همه ی اقشار جامعه حداقل چهار پنج روز اول سال تـــهـــــطیلن؛ ولی ما کنکوریای طفلکی، نــــع

یهنی اگه آقای شکلات نبود من زیر این همه فشار درسی سَقَط (صقت، ثقت، سغت، .... ؟؟؟؟) میشدم

 

++ نامردا دسترسی ما رو به صورتکتاب (فیصبوچ) محدود کردن، ما هم اصن دیگه تفریحات سالم نداریم. رو آوردیم به خُرم سلطان و اینا

 

+++تشکر بســــیـــــــار ویژه از آقای شکلات به خاطر پست قبلی که قدم رنجه فرموده بودن به وبلاگ مشترکمون و کلی خوجحالم کردن عاشختم

 

++++ کسی بلده این وبلاگو به بلاگفا منتقل کنه؟ من از بلاگفا به لاکس بلاگ بلدم، برعکسشو نع

در ضمن تعدادی از نظراتتون به محض اینکه پاسخ دادع میشن، مقداری یا حتی کلشون توسط لاکس بلاگ عزیز (!!) بلعیده میشن.  من شرمنده ام

 

+++++ پست طولانیعو حال کردین؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->

+چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:,

11:1 دختر شکلاتی |